ÓNODI LORÁNTFFY ZSUZSANNA ÁLTALÁNOS ISKOLA

ÓNODI LORÁNTFFY ZSUZSANNA ÁLTALÁNOS ISKOLA 3551 Ónod, Nyéki út 4.

 

_______________________________________________________________________________________

FIT-jelentés :: 2016

Intézményi jelentés

Összefoglalás

 

 Ónodi Lorántffy Zsuzsanna Általános Iskola

       3551 Ónod, Nyéki út 4.

       OM azonosító: 201494

_______________________________________________________________________________________

 

 Összefoglalás

Az intézmény létszámadatai

Évfolyam

Képzési forma

Tanulók száma

Összesen

A jelentésben szereplők

6.

Általános iskola

21

17

8.

Általános iskola

33

27

Átlageredmények

Mérési terület

Évfolyam

Átlageredmény (megbízhatósági tartomány)

Az intézményben

Országosan

Matematika

6.

1406 (1366;1457)

 1486 (1485;1487)

8.

1459 (1407;1514)

 1597 (1596;1598)

Szövegértés

6.

1340 (1308;1375)

 1494 (1493;1496)

8.

1457 (1407;1505)

 1568 (1567;1569)

                                                                   Az intézmény eredményénél szignifikánsan alacsonyabb az adott érték

                                                                   Az intézmény eredménye nem különbözik szignifikánsan az adott értéktől

                                                                   Az intézmény eredményénél szignifikánsan magasabb az adott érték

________________________________________________________________

201494 - 001 - Ónodi Lorántffy Zsuzsanna Általános Iskola

3551 Ónod, Nyéki út 4.

A telephely létszámadatai

Évfolyam

Képzési forma

 

Tanulók száma

 

Összesen

A jelentésben szereplők

CSH-indexszel rendelkezők

A 2014-es eredménnyel is rendelkezők

6.

Általános iskola

21

17

11

-

8.

Általános iskola

33

27

21

26

Piros szín jelzi, ha valamely évfolyamon és képzési formában a telephely CSH-indexe vagy a 2014-es eredmények alapján a várható eredmény nem becsülhető megbízhatóan.

Átlageredmények

Mérési terület

Évfolyam

Képzési forma

Átlageredmény (megbízhatósági tartomány)

A

telephelyen

Országos

Az első viszonyítási csoport

A második viszonyítási csoport

Neve

Eredménye

Neve

Eredménye

Matematika

6.

ált. isk.

1406 (1366;1457)

1486 (1485;1487)

Községi ált. isk

1432 (1430;1434)

Közepes községek ált. isk.

1427 (1424;1430)

8.

ált. isk.

1459 (1407;1514)

1597 (1596;1598)

Községi ált. isk

1537 (1534;1539)

Közepes községek ált. isk.

1534 (1530;1536)

Szövegértés

6.

ált. isk.

1340 (1308;1375)

1494 (1493;1496)

Községi ált. isk

1425 (1423;1427)

Közepes községek ált. isk.

1419 (1417;1422)

8.

ált. isk.

1457 (1407;1505)

1568 (1567;1569)

Községi ált. isk

1499 (1496;1501)

Közepes községek ált. isk.

1496 (1493;1498)

                                                           A telephely eredményénél szignifikánsan alacsonyabb az adott érték

                                                           A telephely eredménye nem különbözik szignifikánsan az adott értéktől

                                                           A telephely eredményénél szignifikánsan magasabb az adott érték

A telephely eredménye a tanulók CSH-indexének tükrében

Mérési terület

Évfolyam

Képzési forma

A tényleges eredmény a várhatóhoz képest

Országos regresszió alapján

A megfelelő képzési forma/településtípus

telephelyeire illesztett regresszió alapján

Matematika

6.

ált. isk.

-

-

8.

ált. isk.

   

Szövegértés

6.

ált. isk.

-

-

8.

ált. isk.

   

                                                         A telephely eredménye szignifikánsan magasabb a várhatónál

                                                         A telephely eredménye nem különbözik szignifikánsan a várhatótól

                                                         A telephely eredménye szignifikánsan gyengébb a várhatónál

________________________________________________________________

A telephely eredménye a tanulók korábbi eredményének tükrében

Mérési terület

Évfolyam

Képzési forma

A tényleges eredmény a várhatóhoz képest

Országos regresszió alapján

A megfelelő képzési forma/településtípus

telephelyeire illesztett regresszió alapján

Matematika

6.

ált. isk.

-

-

8.

ált. isk.

   

Szövegértés

6.

ált. isk.

-

-

8.

ált. isk.

   

                                                         A telephely eredménye szignifikánsan magasabb a várhatónál

                                                         A telephely eredménye nem különbözik szignifikánsan a várhatótól

                                                         A telephely eredménye szignifikánsan gyengébb a várhatónál

A telephely eredménye az eddigi kompetenciamérésekben*

Mérési terület

Évf.

Képzési forma

Átlageredmény (megbízhatósági tartomány)

2016

2015

2014

2013

2012

Matematika

6.

ált. isk.

1406 (1366;1457)

1332 (1264;1411)

1277 (1249;1310)

1469 (1370;1561)

1421 (1364;1465)

8.

ált. isk.

1459 (1407;1514)

1569 (1500;1616)

1254 (1213;1294)

1414 (1355;1477)

1451 (1402;1497)

Szövegértés

6.

ált. isk.

1340 (1308;1375)

1366 (1295;1461)

1258 (1202;1320)

1430 (1324;1530)

1338 (1282;1413)

8.

ált. isk.

1457 (1407;1505)

1456 (1333;1554)

1164 (1127;1214)

1294 (1218;1370)

1245 (1183;1310)

 
   


 A 2016. évi eredmény az adott év eredményénél szignifikánsan magasabb

 A telephely 2016. évi eredménye nem különbözik szignifikánsan az adott év eredményétől

 A 2016. évi eredmény az adott év eredményénél szignifikánsan gyengébb

* A FIT – jelentésben 2012-től kezdődően a 95%-os megbízhatósági tartományokat tüntetjük fel, ezért a 2011. évi vagy annál régebbi átlageredmények esetében a táblázatban látható megbízhatósági tartomány szélesebb a 2012. évnél korábbi jelentésekben szereplő 90%-os megbízhatósági tartománynál.

Az alapszintet el nem érő tanulók aránya

Mérési terület

Évfolyam

Képzési forma

Alapszint

Az alapszint alatt teljesítő tanulók aránya (%)

A telephelyen

Országosan

A megfelelő képzési

típusban/településtípusban

Matematika

6.

ált. isk.

3. képességszint

64,7

40,7

52,2

8.

ált. isk.

4. képességszint

77,7

45,0

56,9

Szövegértés

6.

ált. isk.

3. képességszint

64,7

25,1

36,4

8.

ált. isk.

4. képességszint

37,0

35,0

48,4

A minimum szintet el nem érő tanulók aránya*

Mérési terület

Évfolyam

Képzési forma

Minimum szint

A minimum szint alatt teljesítő tanulók aránya (%)

A telephelyen

Országosan

A megfelelő képzési

típusban/településtípusban

Matematika

6.

ált. isk.

2. képességszint

11,8

17,3

25,7

8.

ált. isk.

3. képességszint

33,7

20,8

30,1

Szövegértés

6.

ált. isk.

2. képességszint

0

9,2

15,1

8.

ált. isk.

3. képességszint

21,4

14,9

23,7

________________________________________________________________* Ez az arányszám a jelentésre jogosult és nem a jelentésben szereplő tanulók létszámaira vonatkozik.

 





Weblap látogatottság számláló:

Mai: 141
Tegnapi: 76
Heti: 1 074
Havi: 2 814
Össz.: 613 499

Látogatottság növelés
Oldal: 8.9. FIT- Intézményi összefoglalás 2016.
ÓNODI LORÁNTFFY ZSUZSANNA ÁLTALÁNOS ISKOLA - © 2008 - 2017 - onodialtalanosiskola.hupont.hu

A HuPont.hu segítségével a weboldalkészítés gyors! Itt kezdődik a saját weboldalkészítés!

Adatvédelmi Nyilatkozat

A HuPont.hu ingyen honlap látogatók száma jelen pillanatban:


▲   Itt: iskolakezdés rajz - Vatera.hu
X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »