ÓNODI LORÁNTFFY ZSUZSANNA ÁLTALÁNOS ISKOLA

ÓNODI LORÁNTFFY ZSUZSANNA ÁLTALÁNOS ISKOLA 3551 Ónod, Nyéki út 4.

 

_______________________________________________________________________________________

FIT-jelentés :: 2014

Intézményi jelentés

Összefoglalás

 

Ónodi Lorántffy Zsuzsanna Általános Iskola  és Alapfokú Művészeti Iskola

       3551 Ónod, Nyéki út 4.

       OM azonosító: 201494

_______________________________________________________________________________________

 

 Összefoglalás

Az intézmény létszámadatai

Évfolyam

Képzési forma

Tanulók száma

Összesen

A jelentésben szereplők

6.

Általános iskola

35

28

8.

Általános iskola

23

13

Átlageredmények

Mérési terület

Évfolyam

Átlageredmény (megbízhatósági tartomány)

Az intézményben

Országosan

Matematika

6.

1277 (1249;1310)

 1491 (1490;1492)

8.

1254 (1213;1294)

 1617 (1616;1618)

Szövegértés

6.

1258 (1202;1320)

 1481 (1480;1482)

8.

1164 (1127;1214)

 1557 (1556;1558)

                                                                  Az intézmény eredményénél szignifikánsan alacsonyabb az adott érték

                                                                  Az intézmény eredménye nem különbözik szignifikánsan az adott értéktől

                                                                  Az intézmény eredményénél szignifikánsan magasabb az adott érték

201494 - 001 - Ónodi Lorántffy Zsuzsanna Általános Iskola és Alapfokú

Művészeti Iskola

3551 Ónod, Nyéki út 4.

A telephely létszámadatai

Évfolyam

Képzési forma

 

Tanulók száma

 

Összesen

A jelentésben szereplők

CSH-indexszel rendelkezők

A 2012-es eredménnyel is rendelkezők

6.

Általános iskola

35

28

24

-

8.

Általános iskola

23

13

10

11

Piros szín jelzi, ha valamely évfolyamon és képzési formában a telephely CSH-indexe vagy a 2012-es eredmények alapján a várható eredmény nem becsülhető megbízhatóan.

Átlageredmények

Mérési terület

Évfolyam

Képzési forma

Átlageredmény (megbízhatósági tartomány)

A

telephelyen

Országos

Az első viszonyítási csoport

A második viszonyítási csoport

Neve

Eredménye

Neve

Eredménye

Matematika

6.

ált. isk.

1277 (1249;1310)

1491 (1490;1492)

Községi ált. isk

1456 (1454;1458)

Közepes községek ált. isk.

1455 (1453;1457)

8.

ált. isk.

1254 (1213;1294)

1617 (1616;1618)

Községi ált. isk

1570 (1568;1572)

Közepes községek ált. isk.

1567 (1564;1570)

Szövegértés

6.

ált. isk.

1258 (1202;1320)

1481 (1480;1482)

Községi ált. isk

1430 (1427;1432)

Közepes községek ált. isk.

1426 (1424;1429)

8.

ált. isk.

1164 (1127;1214)

1557 (1556;1558)

Községi ált. isk

1497 (1494;1499)

Közepes községek ált. isk.

1495 (1492;1498)

                                                           A telephely eredményénél szignifikánsan alacsonyabb az adott érték

                                                           A telephely eredménye nem különbözik szignifikánsan az adott értéktől

                                                           A telephely eredményénél szignifikánsan magasabb az adott érték

A telephely eredménye a tanulók CSH-indexének tükrében

Mérési terület

Évfolyam

Képzési forma

A tényleges eredmény a várhatóhoz képest

Országos regresszió alapján

A megfelelő képzési forma/településtípus

telephelyeire illesztett regresszió alapján

Matematika

6.

ált. isk.

   

8.

ált. isk.

   

Szövegértés

6.

ált. isk.

   

8.

ált. isk.

   

                                                         A telephely eredménye szignifikánsan magasabb a várhatónál

                                                         A telephely eredménye nem különbözik szignifikánsan a várhatótól

                                                         A telephely eredménye szignifikánsan gyengébb a várhatónál

A telephely eredménye a tanulók korábbi eredményének tükrében

Mérési terület

Évfolyam

Képzési forma

A tényleges eredmény a várhatóhoz képest

Országos regresszió alapján

A megfelelő képzési forma/településtípus

telephelyeire illesztett regresszió alapján

Matematika

6.

ált. isk.

-

-

8.

ált. isk.

   

Szövegértés

6.

ált. isk.

-

-

8.

ált. isk.

   

                                                         A telephely eredménye szignifikánsan magasabb a várhatónál

                                                         A telephely eredménye nem különbözik szignifikánsan a várhatótól

                                                         A telephely eredménye szignifikánsan gyengébb a várhatónál

A telephely eredménye az eddigi kompetenciamérésekben*

Mérési terület

Évf.

Képzési forma

Átlageredmény (megbízhatósági ta

rtomány)

2014

2013

2012

Matematika

6.

ált. isk.

1277 (1249;1310)

       1469 (1370;1561)

       1421 (1364;1465)

8.

ált. isk.

1254 (1213;1294)

       1414 (1355;1477)

       1451 (1402;1497)

Szövegértés

6.

ált. isk.

1258 (1202;1320)

       1430 (1324;1530)

       1338 (1282;1413)

8.

ált. isk.

1164 (1127;1214)

       1294 (1218;1370)

       1245 (1183;1310)

 
   


                                                               A 2014. évi eredmény az adott év eredményénél szignifikánsan magasabb

                                                               A telephely 2014. évi eredménye nem különbözik szignifikánsan az adott év eredményétől

                                                               A 2014. évi eredmény az adott év eredményénél szignifikánsan gyengébb

* A FIT – jelentésben 2012-től kezdődően a 95%-os megbízhatósági tartományokat tüntetjük fel, ezért a 2011. évi vagy annál régebbi átlageredmények esetében a táblázatban látható megbízhatósági tartomány szélesebb a 2012. évnél korábbi jelentésekben szereplő 90%-os megbízhatósági tartománynál.

Az alapszintet el nem érő tanulók aránya

Mérési terület

Évfolyam

Képzési forma

Alapszint

Az alapszint alatt teljesítő tanulók aránya (%)

A telephelyen

Országosan

A megfelelő képzési

típusban/településtípusban

Matematika

6.

ált. isk.

3. képességszint

92,9

39,5

47,4

8.

ált. isk.

4. képességszint

100,0

42,0

51,0

Szövegértés

6.

ált. isk.

3. képességszint

71,4

26,3

35,4

8.

ált. isk.

4. képességszint

100,0

36,3

48,0

A minimum szintet el nem érő tanulók aránya*

Mérési terület

Évfolyam

Képzési forma

Minimum szint

A minimum szint alatt teljesítő tanulók aránya (%)

A telephelyen

Országosan

A megfelelő képzési

típusban/településtípusban

Matematika

6.

ált. isk.

2. képességszint

65,3

15,2

20,7

8.

ált. isk.

3. képességszint

100

19,8

26,5

Szövegértés

6.

ált. isk.

2. képességszint

39,2

9,6

15,2

8.

ált. isk.

3. képességszint

100

15,5

23,5

* Ez az arányszám a jelentésre jogosult és nem a jelentésben szereplő tanulók létszámaira vonatkozik.

 





Weblap látogatottság számláló:

Mai: 155
Tegnapi: 177
Heti: 857
Havi: 3 155
Össz.: 608 231

Látogatottság növelés
Oldal: 8.7. FIT- Intézményi jelentés 2014.
ÓNODI LORÁNTFFY ZSUZSANNA ÁLTALÁNOS ISKOLA - © 2008 - 2017 - onodialtalanosiskola.hupont.hu

A HuPont.hu segítségével a weboldalkészítés gyors! Itt kezdődik a saját weboldalkészítés!

Adatvédelmi Nyilatkozat

A HuPont.hu ingyen honlap látogatók száma jelen pillanatban:


▲   Itt: iskolakezdés rajz - Vatera.hu
X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »